Seo tekstai (užpildyk SEO tekstais)

Seo tekstai (užpildyk SEO tekstais)

Šiame straipsnyje sužinosite: kaip rašomi SEO tekstai

SEO tekstai – tai unikalūs tam tikros tematikos, specifiniai, tinkamai akcentuojantys reikiamą raktažodį, neilgi, sklandūs tekstai, kurie yra SEO paslaugos sudedmoji dalis. Taigi SEO tekstas turi būti:

  • Unikalus – tai yra nekopijuotas ir dar niekada nepublikuoti internete.
  • Tematika – atitinkamai parenkama pagal svetainės turinį, tačiau nebūtinai įdomus ar naudingas.
  • Specifiniai – tai reiškia, kad SEO tekstas suformatuotas laikantis tam tikrų standartų.
  • Akcentuojantys reikiamą raktažodį tai reiškia, kad teksto pagrindinė paskirtis – pabrėžti ir išryškinti paieškų sistemoms reikiamą raktinį žodį.
  • Neilgi – tai reiškia, kad tekstą sudaro nuo 250 iki 400 (ir daugiau) žodžių.
  • Sklandūs – parašyti žmogaus, o ne programomis sudėlioti. Lengvai skaitomas ir suprantamas.
  • Paskirtis – daugiau skirtas paieškų sistemų robotams, bet ne žmonėms.

SEO straipsniai – lygiai tas pats, kaip ir SEO tekstai, tačiau čia didesnis dėmesys skiriamas straipsniui ir jo nauda. Straipsnis privalo būti ne tik taisyklingai suformuotas pagal žinomas SEO taisykles, bet ir naudingas ar įdomus skaitytojams.

Taigi ir nuo SEO straipsnių kokybės priklausys SEO kaina, nes už kokybę reikia mokėti.

SEO teksto sudarymas:

1. Unikalus (t.y. nekopijuotas ir nepublikuotas internete)

2. Įdomus ir vertingas

3. Teisingas raktažodžio panaudojimas

4. SEO teksto sandara

5. Raktažodžio tankis


1. UNIKALUS SEO TEKSTAS

SEO tekstai privalo būti unikalūs. Ir tai itin svarbu, kad jokiu būdu tekstas nebūtų nukopijuotas iš kito internetinio puslapio, nes suindeksavus google iškart „pamatys“ kad tai yra tam tikro puslapio kopija ir vertės praktiškai neturėsite. Jeigu pirkote tekstą ir nesate tikri dėl unikalumo tuomet galite labai lengvai patikrinti. Nukopijuokite 3-5 žodžius ir įveskite į google paiešką ir pamatysite paieškų sistemų rezultatus. Patartina patikrinti tekstą keletą kartų gogole paieškoje, todėl nukopijuokite skirtingas teksto dalis (3-5 žodžius) ir atlikite apiešką. Tokiu būdu pamatysite ar tekstas unikalus, ar kopijuotas ar dalinai kopijuotas.

2. TEKSTAS ĮDOMUS IR VERTINGAS

Šią sąlygą yra pakankamai sunku įgyvendinti. Pavyzdžiui jeigu Jums reikalingi SEO tekstai apie pastolius – ar tikrai įmanoma kažką parašyti įdomaus? Gal greičiau galėtumėte parašyti tik naudingus patarimus apie pastolių statymą ir pan. Taigi, kaip matote ne visomis temomis yra lengva parašyti kažką tokio ir įdomaus ir naudingo. Pats geriausias SEO tekstas yra toks, kai jis toks vertingas ir įdomus, kad kiti internetinių svetainių savininkai patalpiną nuorodą (savarankiškai, be jokio prašymo) pas save nukreiptą į Jūsų svetainę, kadangi Jūs pateikėte kažką įspūdingo ir įdomaus. Žinoma tokiu įdomiu tekstu dalinsis (vienas per kitą) ir paprasti žmonės įvairiuose socialiniuose tinkluose. O tokie veiksmai, kai gaunamos nuorodos (automatiškai dėl straipsnio vertės) ir žmonės dalinasi socialiniuose tinkluose turi ypatingai didelę reikšmę SEO optimizacijoje. Todėl, geriau užtrukti daug daugiau laiko ir parengti tikrai vertingą ir įdomų vieną straipsnį, nei 20 paprastų tekstų.

3. TEISINGAS RAKTAŽODŽIO PANAUDOJIMAS

  • Raktažodžiai puslapio antraštėje (angl. Title)
  • Raktažodžiai paragrafų antraštėse (angl. title)
  • Raktažodžiai Tekste
  • URL‘e – domeno varde
  • Raktažodis nuotraukų pavadinime ir jų alternatyviame pavadinime
  • Raktažodžiai naudojami vidinėms ir išorinėms nuorodoms (angl.: Anchor text)
  • Raktažodis Meta aprašyme (angl. Meta description)
  • Meta Raktažodžiai aprašyme (angl. Meta keywords)

Plačiau apie tai kaitykite straipsnyje: Kur ir kaip naudoti raktažodžius

4. SEO TEKSTAI IR JŲ SANDARA

Puslapio antraštė (angl. Page Title): Pagrindinis raktažodis | Papildoma raktažodžio frazė

<title> Pagrindinis raktažodis | Papildoma raktažodžio frazė</title>


Meta aprašymas (angl. Meta description): Žodis pagrindinis raktažodis žodžiai žodžiai žodžiai Papildoma raktažodžio frazė kiti žodžiai kurie patrauks dėmesį ir privers paspausti ant jūsų puslapio

<meta name="description" content=" Žodis pagrindinis raktažodis žodžiai žodžiai žodžiai
Papildoma raktažodžio frazė kiti žodžiai kurie patrauks dėmesį ir privers paspausti
ant jūsų puslapio
" />

<meta name="robots" content="INDEX,FOLLOW" /> 

SEO tekstas su komentarais

  • Mano minimalus rekomenduotinas teksto ilgis apie 350 žodžių.
  • Tik viena kartą per puslapį panaudoti <h1> ... </h1> antraštę su pagrindiniu raktažodžiu.
  • Viena kart (maksimaliai du, tris, bet tik rašant ilgus straipsnius) panaudoti <h2> ... </h2> antraštę su pagrindiniu raktažodžiu ir dar gali būti papildomas žodis nusakantis paragrafo turinį.
  • Dvi (arba daugiau priklausomai nuo teksto ilgio) <h3> ... </h3> antraštės su paminėtu raktažodžiu.
  • Du paveikslėliai (arba daugiau) su atitinkamai paminėtais raktažodžiais title ir alt tekste.
  • Raktažodis tekste – 3 kartus, plius sinonimas. Raktažodžiai išryškinami Bold, Italic ir Underline.

SEO tekstai

5. RAKTAŽODŽIO TANKIS

Raktažodžio tankis – tai visų teksto žodžių ir konkretaus raktažodžio santykis (procentais). Vieni SEO specialistai teigia, kad tankis turi būti nuo 1% iki 3 %, kiti nuo 3% iki 7%. Nieks tiksliai nepasakys, koks turėtų būti raktažodžio tankis SEO tekste, tačiau svarbiausia neperkrauti teksto raktažodžiais ir kad jei nebūtų priverstinai panaudoti. Visas SEO tekstas ir jame išdėlioti raktiniai žodžiai privalo atrodyti natūraliai panaudoti. Jeigu reikia pagal teksto specifiką panaudoti daugiau kartų – naudokite jeigu matote, kad tekste raktinis žodis įsiterpia nenatūraliai, tuomet jo geriau visai nenaudoti.

Pasidalinkite

Komentarai (-ų) (2)

  • Paulius
    5.005

    Old SEO example, bet gerai ...

    2019-09-10
  • Vytaras

    Dabar aiškiau, puiku ...

    2019-09-12

Parašykite komentarą

Susisiekite dabar:


Skambinkite: +370 633 09000
Rašykite: EnterNet@EnterNet.lt