Susisiekite: +370 64687522 | El. paštu: info@seopaslaptys.lt

SEO TESTAI

www.seopaslaptys.lt SEO paslaugos ir google reklama!

SEO ir google reklamos specialistai

SEO specialistai

SEO specialistai

Profesionalios SEO paslaugos ir sertifikuota Google AdWords reklama

Tinklapis: www.vipartneriai.lt
Tel.: +370 (5) 2053225 mob.: +370 (698) 88141
El. paštas: info@vipartneriai.lt, eduardas.manylovas@vipartneriai.lt
Įmonė: UAB VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI, Kareivių g. 6-421, LT-09117 Vilnius
TEIKIAMOS PASLAUGOS:
SĖKMINGA 10 METŲ PATIRTIS
Daugiau nei 10 metų sėkmingai dirbame ir teikiame skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairaus dydžio bei įvairių veiklos sričių įmonėms.
PREMIUM GOOGLE PARTNERIS
Daugiau nei 6 metus esame Sertifikuotas Premium Google Partneris ir užtikriname tik aukščiausios kokybės Google paslaugų teikimą.
KOMPLEKSINIAI SPRENDIMAI
Galime pasiūlyti kompleksinius sprendimus nuo interneto svetainės sukūrimo iki optimizavimo bei tikslinių reklaminių kampanijų administravimo.
TIKSLAS, KOKYBĖ IR REZULTATAI
Siekiame šiltų ir ilgalaikių bendradarbiavimo santykių su visais savo klientais, todėl visuomet laikomės susitarimų ir siekiame maksimalių rezultatų.

Susisiekti ČIA
ID:SEO_001, Galioja iki: 2017-07-04, 14 Taškų/mėn.

digitalacademy

Donatas Viliamas

Profesionalios SEO paslaugos, google reklama, konversija

Tel.: +370 675 03300
El. paštas: info@seoreklama.lt
TEIKIAMOS PASLAUGOS: Profesionalios SEO paslaugos Jūsų verslui. Tapkite matomi Google TOP 10 ir didinkite savo pardavimus. SEO paslaugoms teikiama 100% garantija, todėl Jūs mokate tik už pasiektus rezultatus.
Susisiekti ČIA
ID: SEO_003, Galioja iki: 2017-12-31, 13 Taškų/mėn.

Logon

SEO paslaugo ir Google reklama

Tel.: +370 630 08000
El. paštas: info@logon.lt
Įmonė: UAB „EnterNet“
TEIKIAMOS PASLAUGOS: Profesionali Google reklama ir SEO paslaugos Jūsų verslui. Tapkite matomi Google ir didinkite savo pardavimus.
Susisiekti ČIA
ID: SEO_005, Galioja iki: 2017-12-31, 12 Taškų/mėn.

SEOspideris

SEO paslaugos, reklama Google bei internete

Tinklapis: www.seospiders.lt
Tel.: +370 602 74432
El. paštas: info@seospiders.lt
Įmonė: UAB SEOvoras
TEIKIAMOS PASLAUGOS: SEO Spiders teikiama svetainių optimizavimo paieškos sistemoms paslauga - remiasi gamybos proceso valdymo principais. Specializacija mums leidžia pasiūlyti išskirtinius SEO paslaugos planų kiekius į kainos vienetą. Galime Jums pasiūlyti kone labiausiai išgrynintą kainos ir kokybės santykį rinkoje. Esame ir “Google AdWords Sertifikuotieji Partneriai”.
Susisiekti ČIA
ID: SEO_008, Galioja iki: 2017-07-01, 10 Taškų/mėn.

marketrats.lt

Svetainių optimizavimas paieškos sistemoms

Tinklapis: www.marketrats.lt
Tel.: +370 677 99780
El. paštas: info@marketrats.lt
Įmonė: UAB, Market Rats
TEIKIAMOS PASLAUGOS: Profesionalus požiūris į verslą kaip sistemą bei tikslinga orientacija į produkto ar paslaugos pardavimą internete. Specializacija - paieškos sistemų optimizacija (SEO) bei rinkodara (SEM). Siekiame, kad kliento lūkesčiai atsispindėtų palankiausiuose paieškos sistemų rezultatuose, bei didelį dėmesį skiriame skleidžiamai žinutei bei svetainės turiniui. Kuriame bei įgyvendiname SEO, SEM bei social kampanijas vietinėje bei tarptautinėje rinkose
Susisiekti ČIA
ID: SEO_006, Galioja iki: 2017-09-15, 10 Taškų/mėn.



Kaip pasirinkti SEO ir google reklamos specialistą?

Šio straipsnio tikslas – padėti tiems, kurie ketina pasamdyti SEO specialistą, google reklamos ar visą SEO įmonę, tam kad optimizuotų ir/arba reklamuotų internetinį puslapį ar parduotuvę, TAČIAU nežino kaip atrasti geriausią SEO profesionalą, kuris savo darbą žino geriausiai.

Greičiausias ir vienas iš patikimiausių būdų atsirinkti – pasinaudoti google paieškos sistema ir pasižiūrėti, kuri SEO įmonė ar specialistas aukščiausiai „stovi“ paieškų sistemų rezultatuose su tokiais raktažodžiais kaip „SEO“ , „Seo paslaugos“, „SEO optimizavimas“ ir panašiai. Norėdami pasirinkt geriausius specialistus teriekia kreiptis į tuos, kurie su minėtais raktažodžiais yra aukščiausiose google pozicijose.

O jeigu jau atsirinkote įmonę, kuri atliks puslapio optimizavimą, tuomet būtinai peržvelkite jų atliktus darbus, kad įsitikinti ką jie sugeba. Tačiau žiūrėdami į darbus Jums reikėtų ir išsiaiškinti kokie buvo iškelti kliento tikslai ir kokiais raktažodžiais buvo optimizuojami darbai. KODĖL? Nes kai kurie klientai nori būti tik pirmame puslapyje, o ne pirmame trejatuke. Kitas dalykas į ką atkreipčiau dėmesį tai į raktažodžio konkurenciją, nes raktažodis raktažodžiui nelygus. Jeigu tam tikro raktažodžio konkurencingumas yra itin didelis tuomet su tokiu raktažodžiu itin sunku iškelti puslapį į aukštas pozicijas, o jei raktažodis nepopuliarus tuomet net ir pačiam nesudėtinga pasiekti norimų rezultatų. TAGI ir nuo raktažodžio priklauso SEO optimizavimas ir jo kaina.

Įdomus pastebėjimas: Vienas iš klientų google paieškoje ieškojo paslaugos: elektroninių parduotuvių kūrimas ir pasirinkto tą paslaugos tiekėją, kuris buvo pirmoje pozicijoje (natūralioje google paieškoje), bet ne vos per keletą pozicijų žemiau, kur kaina buvo ir kaina žymiai mažesnė. Klientas teigė pasirinko pirmąjį todėl, kad pamatė, kad paslaugos tiekėjas ir kuria el-parduotuves ir konsultuoja savo klientus SEO klausimais.

TAČIAU prieš užsisakydami SEO paslaugas Jūs turėtumėte paklausti šių klausimų: SEO įmonei ar specialistui (geriausia šių klausimų klausti susitikus ar bent jau telefonu, kad matytumėme kaip atsako ir reaguoja ir taip matysime ar jie tikri profesionalai):

KLAUSIMAS #1 – Ką jūs žinote apie paskutinius Google algoritmo atnaujinimus?

Bet kuri SEO įmonė privalo sekti ir žinoti visus GOOGLE algoritmo atnaujinimus ir įtaką puslapio optimizavimui. TODĖL Jums turėtų pagrindinius goole algoritmų atnaujinimus ir kokią įtaką jie daro ar jau padarė paieškų sistemų optimizavimui.

p.s. tačiau užduoti šį klausima būtų drąsu ir kiek nekorektiška, todėl bandykite prieiti prie šio klausimo adekvačiau.

KLAUSIMAS #2 Ką manote apie mano puslapio struktūrą, esantį turinį, bei nuorodų situaciją (išeinančios ir įeinančios nuorodos)?

Paklauskite šių esminių dalykų kurie labiausiai įtakoja puslapio optimizacijai ir taip galėsite susidaryti bendrą vaizdą kiek ir ko reikia daryti su Jūsų projektui (puslapis arba elektroninė parduotuvė).

KLAUSIMAS #3 Kokius esminius Jūsų projekto pakeitimus būtina atlikti?

SEO specialistai Jums turėtų paaiškinti SEO optimizavimo etapus. Pirma turėtų išdėstyti VIDINIO OPTIMIZAVIMO dalis (nuorodų struktūra, tinkamas SEO turinys, meta žymos, rich snippets ir kiti vidinio optimizavimo elementai). Antras dalykas apie ką turėtų kalbėti tai apie IŠORINĮ OPTIMIZAVIMĄ (nuorodų tinklo kūrimas iš tinkamų išorinių puslapių, nuorodų schema, socialinių tinklų susiejimas su svetaine).

KLAUSIMAS #4 Žinau, kad yra labai svarbu gauti kuo daugiau nuorodų į savo svetainę, kokius nuorodų gavimo metodus naudojate Jūs?

SEO specialistai turėtų pritarti, kad kuo daugiau nuorodų tuo geriau, TAČIAU taip pat turėtų pabrėžti, kad nuoroda nuorodai nelygi. KODĖL? Pavyzdžiui nuoroda gauta iš itin populiaraus puslapio tokio kaip delfi.lt Jūs tikrai turėsite itin didelę naudą. Taip pat turėtų paminėti, kad nuoroda gauta iš susijusio (tematikos, turinio prasme) puslapio yra taip pat daug naudingiau nei nuoroda gauta iš puslapio kuris visai nesusyja su Jūsų puslapiu. (pavyzdžiui: jeigu jūsų el-parduotuvėje prekiaujama vaikiškomis prekėmis ir gausite nuorodą iš puslapio pardavinėjančio padangas tuomet nauda ne tokia kokybiška, mes turinys nesusyjąs). Ir dar vienas svarbus dalykas tai yra nuorodos vieta iš kito puslapio į Jūsų: jeigu gauta nuoroda į Jūsų puslapį iš kito yra puslapio apačioje arba puslapio šoninių stulpelių tuomet jos vertė yra mažesnė, nei nuoroda gauta iš pagrindinio turinio vietos)

KLAUSIMAS #5 Gal galėtumėte pateikti savo paskutinių darbų pavyzdžius?

Į šį klausima be abejo SEO specialistai pateiks geriausius savo darbus. Tačiau patartina atkreipti dėmesį į raktažodžio konkurencingumą. Na o jeigu Jums tai sunku nustatyti tuomet darbai turėtų būti tokie kurie optimizuoti tokiems raktažodžiams kurių ilgis 2-3 žodžiai, nes kuo ilgesnis raktažodis tuo lengviau optimizuoti.

KLAUSIMAS #6 Kokio puslapio lankomumo padidėjimo galiu tikėtis atlikus optimizavimą?

Į šį klausimą gan sudėtingą atsakyti ir iškarto SEO specialistas tikėtina neatsakys. Tačiau būtina pažymėti, jeigu Jūsų puslapio nėra pirmame google paieškos rezultatų puslapyje su pagrindiniu raktažodžiu ir jeigu Jūsų puslapis bus pakeltas į pirmą trejetuką, tuomet galima drąsiai teigti, kad lankytojų srautas padidės nuo nuo 50 iki 100 procentų (nuo natūralios paieškos).

KLAUSIMAS #7 Kokiais pagrindiniais raktažodžiais mes turėtumėme optimizuoti savo puslapį?

Į šį klausimą seo specialistui iškart sunku bus atsakyti, nes reikia atlikti detalesnę analizę. Tačiau SEO specialistas turėtų įvardinti bent keletą pagrindinių raktažodžių, plius į šiuos raktažodžius galėtų pasiūlyti įtraukti šiuos žodžius: pigiau, kaina, internetu ir pan. Plius turėtų pasakyti Jūsų konkurentų pagrindinius raktažodžius, kurias optimizuotas jų puslapis.

KLAUSIMAS #8 Kaip nustatote kokiais raktažodžiais reikia optimizuoti svetainę?

Tai yra vienas iš pirmųjų ir svarbiausių užduočių nustatyti raktažodžius, todėl į tai kaip jie nustatomi turi būti atkreiptas didesnis dėmesys. SEO specialistai turėtų trumpai paaiškinti kaip atrenkami raktažodžiai ir kaip (būdai ir priemonės) nustatomi patys svarbiausi raktažodžiai.

KLAUSIMAS #9 Kokia Jūsų SEO ir google reklamos komandos sudėtis?

Šio klausimo atsakymas atskleis apie SEO įmonės pajėgumus. Išsiaiškinsite ar kalbate su nedidele, vidutine ar didele SEO kompanija. Kartai mažos SEO optimizavimo įmonės būna daug patikimesnės ir atliktas darbas kokybiškesnis, nei didelės įmonės, tačiau jeigu maža įmonė gaus tuo pat metu itin gerą (pelningą) užsakymą tuomet Jūsų projektas gali atsidurti antrame plane. Taigi būtina kaip galima tiksliau suderėti konkrečius SEO darbus ir jų atlikimo laikus.

KLAUSIMAS #10 Kas atliks/vykdys mano svetainės optimizaciją?

Kai kurios didesnės ir vidutinio dydžio SEO įmonėse užsakymus priima įmonės vadovas arba vadybininkas, kuris turi pakankamai žinių. Tačiau vėliau tikėtina, kad Jūsų projektui bus paskirti SEO specialistai turintys bent kelių metų patirtį, kurie ir atliks puslapio optimizaciją.

KLAUSIMAS #11 Ar vykdydami optimizaciją Jūs optimizuosite šiuos elementus: puslapio dizainą, navigaciją, struktūrą, kodą, turinį ir nuorodas?

Kompetentinga SEO įmonė atsakys ir pateiks savo siūlymus dėl visų šių ir kitų papildomų elementų kuriuos būtina optimizuoti norint pasiekti reikiamų rezultatų.

KLAUSIMAS #12 Ar Jūs ketinate rašyti papildomus SEO tekstus ar optimizuosite tik esamą turinį ?

Paprastai SEO specialistai esant poreikiui pasirūpina reikiamu kiekiu SEO tekstais, bet prieš patalpindami suderina su svetainės savininku.

KLAUSIMAS #13 Kokius metodus naudojate tiek vidinei tiek išorinei svetainės optimizacijai?

Šioje vietoje turėtų būti atkreiptas dėmesys į išorinės optimizacijos metodus ir būdus. Kadangi yra ir ne visai priimtini optimizavimo būdai, kurie ilgalaikėje perspektyvoje gali tik pakenkti. Tai pavyzdžiui daroma su specialiomis programomis, kurios automatiškai sukuria labai didelį nuorodų tinklą. Tačiau gauti daug ir nekokybiškų nuorodų nėra geras ir tinkamas metodas, nes geriau mažiau nuorodų, bet kokybiškų.

KLAUSIMAS #14 Ar analizuosite ir mano konkurentų situaciją ir pateiksite jų optimizacijos būklę?

Analizuojant konkurentus yra atrandami reikiami papildomi raktažodžiai ir optimizacijos būklė ir taip paaiškėja kiek reiks įdėti pastangų norint aplenkti Jūsų konkurentus.

KLAUSIMAS #15 Kiek ir kokius puslapius mūsų svetainės puslapius ketinate optimizuoti už sutartą pinigų sumą?

Vidutiniškai paprastai yra optimizuojami apie 3-5 puslapiai su priskirtais tiems puslapiams raktažodžiais. Todėl Jums kaip užsakovui reikėtų tiksliai žinoti kokie puslapiai optimizuojami ir su kokias raktažodžiais.

KLAUSIMAS #16 Kaip aš galėsiu matyti SEO optimizacijos progresą ir ar pateiksite SEO optimizacijos ataskaitas?

SEO specialistai dažniausiai turi reikiamas papildomas programas, kurios padeda stebėti puslapio optimizacijos būseną ir taip palengvina ataskaitų tiekimą klientams. Tačiau ir pats klientas visuomet gali stebėti SEO būklę patikrindamas raktažodžius per google paieškos sistemą. Tačiau reikia mokėti ir tinkamai patikrinti (pvz.; IE ToolsIn Private Browsing).

KLAUSIMAS #17 Kiek laiko užsiimate SEO ir teikiate tokias paslaugas?

Tai bendrinis klausima, tačiau irgi ganėtinai svarbus, nes manau minimalus laikas tapti SEO specialistu yra 2-3 metai. Jeigu įmonė ar SEO specialistas praktikuoja mažiau nei 2 metai tuomet patarčiau paieškoti labiau patyrusio ir turinčio didesnės praktinės patirties ir įgūdžių.

KLAUSIMAS #18 Gal galėtumėte keliais sakiniais pasakyti kodėl turėčiau pasirinkti Jūsų įmonę, o ne kažkurią kitą?

Turėtumėte išgirsti pagrindinius SEO įmonės privalumus, tokius kaip: ilgametė SEO specialistų patirtis, gera atliktų darbų situacija, SEO optimizacija tik su vienu tos pačios srities SEO projektu ir kiti išskirtiniai privalumai.

KOKIUS KLAUSIMUS SEO SPECELISTAI TURĖTŲ UŽDUOTI JUMS

  • KLAUSIMAS #1 Kokiais raktažodžiais norėtumėte optimizuoti savo puslapį?
  • KLAUSIMAS #2 Kas Jūsų pagrindinai konkurentai?
  • KLAUSIMAS #3 Kada įsigijote domeną?
  • KLAUSIMAS #4 Kokia Jūsų puslapio turinio valdymo sistema (TVS)?
  • KLAUSIMAS #5 Ar Jūsų puslapiui buvo darytas SEO optimizavimas?
  • KLAUSIMAS #6 Ar naudojate reklamą (mokant už paspaudimus, t.y. google adwords)?
  • KLAUSIMAS #7 Ko Jūs tikitės iš investicijos į SEO optimizaciją?
  • KLAUSIMAS #8 Ar galėsite suteikti prieigas prie Jūsų puslapio statistinės informacijos (google analytic)?
  • KLAUSIMAS #9 Ar be šio pagrindinio puslapio turite dar papildomų internetinių svetainių?
  • KLAUSIMAS #10 Kokias dar kitas internetinio marketingo kompanijas vykdote ar ketinate vykdyti?

Jeigu sulauksite panašių klausimų iš SEO specialisto tuomet labai tikėtina, kad pasirinkote tinkamą SEO specialistą ar įmonę

PAGRINDINĖS KLAIDOS RENKANTIS SEO ĮMONĘ AR SPECIALISTĄ:

  • Kai SEO specialistai užtikrina pirmą poziciją google paieškos sistemoje.
  • Kai SEO įmonė pasiūlo greitą optimizaciją pataisant tik meta žymas ir nekeičiant svetainės turinio.\
  • Kaip siūlomi SEO pakeitimai, tačiau puslapio turinys yra iframe rėmuose. Tai sukels problemų indeksuojant svetainės turinį.
  • Kai kuriamas SEO flash pagrindu, tačiau juk flash priemonės tik pagražina poslapio dizainą, bet tokiu atveju paieškos sistemoms sunku atlikti indeksaciją.
  • Kai pasiūloma pridėti didelė kiekį raktažodžių ir juos paslepiant su teksto redagavimo galimybėmis.
  • Kai siūlo didelį kiekį nuorodų iš tokių puslapių kurie visiškai nesusyja su Jūsų turiniu
  • Kiti pernelyg greitų ir gerų rezultatų teikiantys pasiūlymai.

Pasidalink su draugais